» Despre Eurosoft One

Eurosoft One este o companie privata infiintata in 2004 de o echipa cu o bogata experienta in dezvoltarea de aplicatii financiar-bancare.

Eurosoft One este specializata in special in furnizarea de solutii la cheie de electronic banking, solutii pentru agentiile de turism, sisteme de scoring pentru gestiune vazarilor de credite persoane fizice si microintreprinderi, solutie de colectare debite, solutii pentru comert electronic integrate cu 3D Secure, in general aplicatii web cu un inalt grad de securitate dedicate desfasurarii activitatilor de business ale companiilor care isi desfasoara activitatea utilizand reteaua Internet. Eurosoft One are o echipa de specialisti in dezvoltare software si design web, echipa care a participat la dezvoltarea solutiilor din portofoliu.

Succesul in afaceri depinde de gradul de eficientizare al activitatii interne si externe. Experienta Eurosoft One in solutii dezvoltate la cerere va poate ajuta pentru punerea in practica a ideilor de business prin crearea de servicii si produse de succes cu un inalt grad de securitate.

In 2004, Eurosoft One a finalizat dezvoltarea solutiei de Internet Banking TerraBanking si a fost implementat cu succes in acelasi an la MKB Romexterra Bank. Solutia s-a dovedit a fi una dintre cele mai noi si inovatoare, sigura, prietenoasa pentru client, si cea mai completa de pe piata Romaneasca. Printre serviciile oferite clientilor enumeram:

  • Servicii informative: extrase de cont, situatia conturilor, informatii despre credite si depozite, cursuri valutare, rapoarte privind tranzactiile dumneavoastra, alte informatii financiare;
  • Operatiun bancare: transferuri intre conturi proprii, ordine de plata in lei si valuta, plata facturi utilitati, schimburi si conversii valutare, constituiri si desfiintari de depozite, interogare CIP, plata salariilor;
  • Operatiuni complexe: programare operatiuni simple sau repetitive, conditionate sau neconditionate de situatia conturilor in vederea gestionarii cat mai usoare a cash-flow-urilor;
  • Import si export de informatii: import ordine de plata, import lista beneficiari, export cu informatii detaliate privind platile si incasarile in lei si valuta, CEC-urile remise sau venite la incasare;
  • Abonare la servicii de notificari si rapoarte periodice prin SMS, email sau web privind: modificari ale cursului valutar, situatia conturilor, rate scadente, expirare depozite, incasari, rezultatul operatiunilor programate etc.

Soluţia de Internet Banking TerraBanking implementata la Romexterra Bank a primit premiul pentru cel mai promiţător serviciu de Internet banking lansat în 2004, în cadrul Conferinţei naţionale "Convergenţa sectoarelor IT&C şi financiar-bancar", eveniment organizat de revista e-Finance.

 

In aprilie 2005, Eurosoft One a finalizat dezvoltarea solutiei de Mobile Banking TerraM, solutie implementata la MKB Romexterra Bank.

Prin dezvoltarea solutiei de Mobile Banking, Eurosoft One reuseste sa cresca portofoliu si valoarea solutiilor de electronic banking. Prin acest serviciu clientii bancii se pot bucura de servicii bancare in orice loc, utilizand un telefon mobil.

Solutia de Mobile Banking reprezinta o premiera pe piata romaneasca din cateva puncte de vedere:

  • este singura solutie de mobile banking care ofera o gama foarte mare de servicii, cum ar fi: informatii despre conturi, miniextrase de cont, efectuarea de ordine de plata catre diversi beneficiari predefiniti, plata facturilor de utilitati catre furnizorii cu care banca are incheiata conventie, schimburi valutare, constituiri de depozite, alimentare cont card, transferuri intre conturile proprii etc.
  • este singura solutie de mobile banking care este accesibila din orice retea de telefonie mobila si nu depinde de o cartela SIM speciala;
  • este singura solutie de mobile banking ce reprezinta o completare a unei solutii de Internet-banking.

Soluţia de mobile banking TerraM implementata la Romexterra Bank a primit premiul "Serviciul m-banking al anului 2005" la Gala Premiilor COMUNIC@ŢII Mobile 2005.

Eurosoft One se adreseaza bancilor si institutiilor financiare care doresc imeplementarea de servicii de electronic banking de inalta calitate pentru cresterea imaginii banci, atragerea si fidelizarea clientilor si diminuarea costurilor in distribuirea serviciilor si produselor bancare.

 

In anul 2006 a finalizat dezvoltarea solutie Eurosoft Travel Backoffice System, aplicatie pentru gestionarea activitatii din cadrul agentiile de turism. In acelasi an aplicatia a fost implementata la Union Travel (Sind Gaz). Eurosoft Travel Back Office System este o aplicatie Web destinata utilizarii online de catre personalul angajat al agentiilor de turism si de revanzatorii contractati de acestia. Solutia oferta o modalitate simpla dar puternica de a administra pachetele de turism ce vin de la furnizori si de a genera pachetele pentru clienti. Aplicatia este modularizata si permite interconectarea departamentelor ticketing, outgoing, incoming si intern cu departamentele financiar-contabile si cu managementul agentiei si/sau sediul central al acesteia. Aceasta aplicatie ofera de la gestionarea ofertelor pana la emiterea de bilete si generarea de facturi si rapoarte statistice si contabile.
Solutia permite, printre altele:

  • gestiunea facila si in timp real a contractelor, ofertelor, vanzarilor si comisioanelor;
  • gestiunea numarului de locuri contractate;
  • gestiunea revanzatorilor/solicitarilor de oferta venite de la turisti din site sau din alte canale de vanzare;
  • gestiunea biletelor emise;
  • gestiunea facturilor emise;
  • gestiunea facturilor primate de la furnizori;
  • gestiunea cererilor de rezervare loc catre furnizori;
  • gestionarea platilor si incasarilor;
  • evidenta casa;
  • gestionare intermediari in relatia cu turistii;
  • generarea de raporate catre management si tablou de bord;
  • evidenta la zi privind platile si incasarile;
  • generearea automata a documentelor ce insotesc procesul de vanzare: facturi proforme, facturi fiscale (de avans si finale), chitante si vouchere.
  • ofera rapoarte in timp real asupra numarului de turisti, asupra facturilor emise si voucherele emise, asupra platilor si incasarilor; asupra facturilor primite de la furnizori;
  • standardizeaza fluxul activitatilor crescand astfel productivitatea echipei de vanzari;
  • simplificarea activitatii agentilor companiei, crescand astfel productivitatea muncii lor si satisfactia perceputa de catre clienti.
  • ofera posibilitatea generarii automate de notificari catre angajati, clienti sau furnizori sub forma de mesaje email sau SMS in baza unor schimbari de status a documentelor inregistrate in aplicatie sau in baza unor programari stabilite prin configurare;

 

Lansat in anul 2009, Eurosoft Travel Portal System este un potal Web pentru prezentarea ofertelor turistice catre clienti sub forma de site si pentru rezervari on-line de servicii turistice. Solutia oferta o modalitate simpla dar puternica de administrare si prezentare a ofertelor turistile (sejururi, circuite, cazare) si a destinatiilor turistice. Aplicatia are functii de content management system, are module de gestionare a ofertelor prezentate in site si permite interconectarea cu solutia de EurosoftTravel Backoffice System din care sunt extrase informatiile privind pachetele de servicii si tarife, locurile disponibile si sejururi.

Solutia permite, printre altele:

  • introducerea ofertelor turistice de tip sejururi/cazare structurate pe categorii de destinatii turistice, tari, destinatii turistice/statiuni, unitati turistice/hoteluri si pachete de servicii, tarife si sejururi, galerie imagini
  • introducerea circuitelor turistice structurate pe categorii de destinatii turistice si tari, tarife, plecari, galerie imagini
  • introducerea pachetelor turistice cu servicii, preturi, perioade si locuri disponibile direct in modulul de administrare cat si preluarea pachetelor turistice introduse in BackOffice, daca exista integrare cu aceasta platforma
  • constituirea de galerii de imagini pentru fiecare unitate turistica, destinatie turistica sau circuit
  • rezervarea online simpla prin selectarea ofertei turistice (sejur, cazare, circuit) prezentata in site
  • plata cu cardul a rezervarilor
  • notificarea prin email sau SMS a turistilor cu privire la rezervare, factura proforma, modificare status rezervare
  • interfata dedicata agentiei pentru gestionarea rezervarilor si a platilor efectuate cu cardul, functii card-payment 3D Secure (autorizare tranzactie, confirmare tranzactie, stornare tranzactie)
  • cerere de oferta pentru servicii turistice complexe
  • clasificarea si filtrarea geografica a ofertelor
  • motor de cautare in sejururi, dupa mai multe criterii: tip destinatie; categorie oferta; tara destinatie; data de incepere a sejurului; tip unitate; numar stele; pret minim/maxim;
  • motor de cautare in circuite, dupa mai multe criterii: destinatii din traseu, categorii geografice, tara, tip transport, categorie cazare, interval de timp, pret minim/maxim
  • navigare simpla in site dupa ofertele turistice plecand atat de la categorii de oferta si zone geografice, tari si destinatii cat si prin utilizarea motorului de cautare
  • module speciale de promovarea unor oferte dupa diverse criterii prestabilite
  • module cu oferte recomandate configurabile direct din interfata atat pentru sejururi cat si pentru circuite

Clienti: